Powinniśmy zrobić to dokładnie jak
copywriterzy w brukowcach i spece od marketingu.
Używając percepcji, spostrzegawczości
i wiedzy psychologicznej:
- Najszybciej zauważamy elementy „jaskrawe”.Nie bez powodu marketingowcy twierdzą „wyróżniaj się, albo giń” Jeśli Twoja oferta nie jest wyszczególniona na tle innych to zostanie pominięta, a Twój pomysł lub produkt również zostanie pominięty.
- Naszą uwagę najlepiej przyciąga zmiana i ruch.
Zauważ, ze odruchowo poświęcasz
uwagę w kierunku ruchomych czy jaskrawych elementów. Twoją uwagę
przyciągają zmiany mocy światła czy zatrzymanie ruchu. Gdy obraz
przestaje się zmieniać przestajesz poświęcać mu uwagę. Nazywa
się to habituacją, mieszkańcy terenów blisko lotnisk przestają
odczuwać hałas, który wydaja samoloty. Słowa tworzą w naszej
głowie obrazy. Błyskający, lub wyświetlający się
nierównomiernie obraz na wyświetlaczu się porusza, dlatego
przyciąga naszą uwagę.
- Nie umiemy opierać się ciekawości, pozwalamy się prowokować.
„Jeśli masz chociaż trochę
przyzwoitości lub moralności i wydaje Ci się, że kierujesz się
wolną wolą, to właśnie powinieneś przestać to czytać. Zamknij
tę stronę i nigdy więcej na nią nie wchodź!
Człowiek inteligentny wie, że czasem
lepiej wiedzieć troche mniej, albo nie wiedzieć wcale.”
Nasz umysł w tym momencie sam reaguje
„nie wyłącze!” „nie będziesz mi rozkazywał”
O to właśnie chodziło autorowi.
- Udowodniono, że pytania i tytuły zaczynające się od „jak”, „dlaczego”, „Ty, Twój, Twoje” oraz „za darmo” najlepiej przyciągają uwagę.
- Tematem, który wszystkich interesuje mimowolnie najbardziej jest on, jego sprawy oraz JEGO problemy. Mów o nim i wszystkim co dotyczy jego, sprawdź jak przyciągniesz jego uwagę.
Oczywiście nie zawsze kroki muszą
wyglądać jak wyżej, jednak ta kolejność może być bardzo
skuteczna.
Na dziś wystarczy, zajrzyj tu jutro, a
Twoja instrukcja włamywania się w ludzki umysł nazwana poradnik
nlp będzie zawierała kolejne kroki.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz