Nieświadomie „chcemy”, kupujemy,
podejmujemy decyzje, ale to właśnie świadomy umysł akceptuje
transakcje końcową. Bez świadomego umysłu większość naszych
decyzji ma bardzo krótkie życie. Właśnie dlatego kiedy
podświadomość „chce” i „pożąda”, potrzeba nam jeszcze
świadomego uargumentowania. Większość produktów lub usług,
które nabyliśmy nie są nam „potrzebne”, a po prostu chcemy i
pragniemy ich. Dlatego jeśli odwołasz się do emocji, a potem
dobrze uargumentujesz, że klient powinien to kupić to jego umysł
sfinalizuje transakcje za Ciebie. Ten poradnik nlp wytłumaczy Ci jak
wpływać na podświadomy i świadomy umysł adresata. Jeśli
nauczysz się używać „mechanizmów sprzedażowych” to jesteś w
stanie kilkukrotnie zwiększyć swoje zyski. Jeśli chcemy wytworzyć
„chęć posiadania” Twojej usługi lub produktu, na początku
musimy wytworzyć w nim pewne emocje, najlepiej uczucie, które
odczuwa, gdy czegoś bardzo chce, np. „Chce dobrze wyglądać!”
(dla dobrego samopoczucia, wzrostu samooceny), świadomy umysł
buduje argumenty „Będę zdrowszy psychicznie” lub „Na mojej
pozycji trzeba mieć eleganckie ubrania”. Poza Tym przywróć myśl
kiedy sam czułeś, że „musisz” coś mieć. CDN.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz