środa, 18 kwietnia 2012

Świadoma mowa, nieświadoma akceptacja


Nieświadomie „chcemy”, kupujemy, podejmujemy decyzje, ale to właśnie świadomy umysł akceptuje transakcje końcową. Bez świadomego umysłu większość naszych decyzji ma bardzo krótkie życie. Właśnie dlatego kiedy podświadomość „chce” i „pożąda”, potrzeba nam jeszcze świadomego uargumentowania. Większość produktów lub usług, które nabyliśmy nie są nam „potrzebne”, a po prostu chcemy i pragniemy ich. Dlatego jeśli odwołasz się do emocji, a potem dobrze uargumentujesz, że klient powinien to kupić to jego umysł sfinalizuje transakcje za Ciebie. Ten poradnik nlp wytłumaczy Ci jak wpływać na podświadomy i świadomy umysł adresata. Jeśli nauczysz się używać „mechanizmów sprzedażowych” to jesteś w stanie kilkukrotnie zwiększyć swoje zyski. Jeśli chcemy wytworzyć „chęć posiadania” Twojej usługi lub produktu, na początku musimy wytworzyć w nim pewne emocje, najlepiej uczucie, które odczuwa, gdy czegoś bardzo chce, np. „Chce dobrze wyglądać!” (dla dobrego samopoczucia, wzrostu samooceny), świadomy umysł buduje argumenty „Będę zdrowszy psychicznie” lub „Na mojej pozycji trzeba mieć eleganckie ubrania”. Poza Tym przywróć myśl kiedy sam czułeś, że „musisz” coś mieć. CDN.
poradnik nlp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz